Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با صدور حکمی، مقصود قربانی را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی استان منصوب کرد و از زحمات چندین ساله مهران زینال زاده معاون اسبق این معاونت که به افتخار بازنشستگی نایل شد، تجلیل و قدردانی کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ، اظهار امیدواری کرد که معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان در چارچوب شرح وظائف مصوب در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وپیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های  دولت و سازمان موفق باشد.

وی در ادامه خطاب به سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ، خواستار بهره گیری وی از کلیه ظرفیت ها و امکانات و توجه به سرمایه های انسانی متخصص و کارآمد با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم ، با همکاری کلیه معاونین و مدیران در راستای اعتلای بخش کشاورزی استان شد.

کرامتی با بیان اینکه منابع انسانی با ارزشمند ترین دارایی هر سازمان است، تاکید کرد: تقویت روحیه جهادی و تفکر انقلابی راه حل تمام مشکلات امروز جامعه است و باید این روحیه بیش از پیش در بین نیروهای مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی تقویت شود.

حجت الاسلام رضا میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و نباید در پذیرش آن خدمت صادقانه و اخلاق اسلامی و توجه به کارکنان و مردم را فراموش کرد.

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر ضرورت رعایت ادب و تواضع در برخورد با کارکنان و ارباب رجوع به عنوان رکن اساسی مدیریت، افزود: خداوند متعال همیشه ناظر بر اعمال ماست بنابراین همه امور باید برای رضایت خدا و بر اساس وجدان کاری باشد.

لازم به ذکر است که مقصود قربانی فوق لیسانس رشته مدیریت کشاورزی با سابقه خدمت بیش از۳۱ سال، سابقه مدیریت جهاد کشاورزی تکاب ، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

مهران  زینال زاده نیز که امروز به افتخار بازنشستگی نایل شد، در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه مسئولیت هایی از قبیل مدیر جهاد کشاورزی خوی  و چالدران را نیز عهده دار بوده و خدمات ارزنده ای را از خود برجای گذاشته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید