Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

روحیه و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: روحیه و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود.

روحیه و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) ،اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد. 

کرامتی افزود: بسیج در کنار مردم به ویژه در مسیر خدمت رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر قهرمان است که در خط مقدم امنیت غذایی کشور در حال مجاهدت هستند. 

وی تصریح کرد: بسیج جامعه کشاورزی استان ، همواره منشأ خدمات ماندگار در حوزه کشاورزی استان بوده و خواهند بود و در تمامی عرصه‌ها و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند. 

این مسول با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه بسیجی در بین کارکنان،  ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مراجعین و مبارزه با فساد اداری باید در اولویت کارهای اجرایی در سازمان قرار گیرد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه جهاد کشاورزی مولود انقلاب است ، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید راهبرد اساسی امنیت غذایی پایدار با تأکید بر ظرفیت‌های داخلی و صیانت از منابع پایه تولید و تأمین معیشت و اشتغال پایدار برای جوامع روستایی و عشایری و کشاورزان پیگیری شود. 

وی در پایان گفت: بنده نیز به نوبه خودم هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و ایثار تبریک عرض نموده و تداوم توفیفات را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب از خداوند خواهانم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید