Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت آغاز هفته بسیج

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت آغاز هفته بسیج

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، در پیام اکبر کرامتی چنین آمده است: 

بسمه تعالی

و اعدولهم ما استطعتم من قوه (انفال ۶۰)

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد. امام خمینی (ره)

هفته بسیج یادآور تلاش ها و زحمات بی ادعا و خالصانه بسیجیان در عرصه های خدمت رسانی به مردم و دفاع از امنیت و آزادی ایران اسلامی است.  

بسیج در کنار مردم به ویژه در مسیر خدمت رسانی به کشاورزان، روستاییان و عشایر قهرمان است که در خط مقدم امنیت غذایی کشور در حال مجاهدت هستند.

تفکر و مدیریت بسیجی حلقه گمشده امروز در بخش‌های مختلف است. تفکر و مدیریتی که هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات گشوده و افتخار و اقتدار آفریده است. اکنون این الگوی نجات بخش فراروی همگان قرار دارد.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم؛ او که ما را گفت: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به بسیجیان دریادل و با بصیرت،  ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی مخصوصا بسیجیان سرافراز مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی تبریک عرض نموده، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران زمین  را از ایزد منان مسئلت دارم .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید