Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیانیه ای را به مناسبت فرا رسیدن روز حماسی 13 آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموزمنتشر کرد.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  در این بیانیه آمده است:

حماسه 13 آبان، یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

در سیزدهم آبان 1358 نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند.

تکرار سالانه این روز بزرگ ، فرصت ارزشمندی برای تبیین چرایی این اقدام و بازخوانی حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده انقلاب و مصاف مردم سربلند ایران اسلامی با آمریکای سلطه گر و جنایتکار طی چهار دهه اخیر است.

به همین مناسبت؛ ما مسئولان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی به ویژه کشاورزان، بهره برداران و عشایر غیور، دوشادوش سایر صفوف مردم ولایتمدار در تجمع 13 آبان حاضر شده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل(قدس سره الشریف) از استکبار جهانی اعلام انزجار نموده و فریاد سر می دهیم که تا تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود.

براساس اعلام ستاد کرونا مراسم 13 آبان در شهرهایی با رنگ آبی،به صورت راهپیمایی و شهرهای نارنجی و زرد به صورت تجمع خواهد بود که این تجمع در مرکز استان، ساعت 10صبح از میدان انقلاب ارومیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود وسخنران مراسم حجت سید حمید روحانی،مورخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید