Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می کند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : تجهیز و ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی در خدمات رسانی بهتر به بهره برداران بخش تاثیر بسزایی دارد.

 ساماندهی مراکز جهادکشاورزی خدمات رسانی را تسهیل می کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان؛ اظهارکرد: ۶۵ مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سطح استان فعال است ، و نیاز است نیروهای انسانی مستقر در مراکز جهاد کشاورزی باز مهندسی و ساماندهی شود تا فعالیت ها با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود. 

کرامتی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه همکاران و مسئولین در رفع موانع کاری بخش در شهرستانها،  افزود: نیاز است با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷، و مولد سازی اموال غیر منقول و مازاد این مراکز ،که به عنوان خطوط مقدم سازمانهای جهاد کشاورزی به شمار می روند، زیر ساختهای لازم برای تجهیز و توسعه فعالیتهای آنها فراهم شود.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و استقرار شبکه فنی و مهندسی شبکه غیر دولتی در مراکز جهاد کشاورزی دهستانها تاکید کرد.
در این جلسه در خصوص اولویت بندی نیازهای مراکز خدمات جهاد کشاورزی در زمینه تعمیر و تجهیز، چگونگی و نحوه هزینه کرد اعتبارات، اجرای نظام آراستگی در محیط کار، ممنوعیت جابه جایی نیروهای مراکز خدمات و همچنین آموزش و توانمند سازی کارشناسان پهنه بحث و تبادل نظر شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید