Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزری آذربایجان غربی:

بسیج یکی از ابزارهای زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزری آذربایجان غربی گفت : یکی از ابزارهای زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) در شرایط کنونی، بسیج و داشتن روحیه جهادی است

بسیج  یکی از ابزارهای زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا میرزایی در جلسه مشترک فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت و کمیته های تخصصی بسیج سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله سفارشات رهبر انقلاب زمینه‌سازی ظهور است و ما وظیفه داریم زمینه ظهور امام عصر(عج) و تمدن اسلامی را فراهم سازیم.

حجت الاسلام میرزایی بیان کرد: احساس مسولیت دینی  و بصیرت و روشن بینی از مفاهیم و پایه های بسیج هستند که باعث ایجاد حرکت رو به جلو و زمینه سازی برای تشکیل جامعه جهانی می شود.

وی اظهارکرد: تنها مسیری که می تواند سعادت بشریت را تضمین می کند ، تبعیت از منجی  و قانون الهی است که باید امادگی جهانی در این راستا ایجاد شود.

مسئول حوزه نمایندگی  ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزری آذربایجان غربی گفت : باید مدلی از زیبایی ظهور در جهان ارائه شود تا کارامدی نظام دینی تبیین و برای همه مردم شناخته شود که نقش جهادگران و بسیجیان در این زمینه بیشتر از همه تاثیر گذارخواهد بود.

وی به تبیین هفت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم پرداخت و گفت : اعتقاد ایشان این است که اگر این هفت گام به درستی برداشته شود زمینه برای ظهور خورشید ولایت امام زمان فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید