Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر روز دامپزشکی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی، در آستانه فرا رسیدن ۱۴ مهر ، روز دامپزشکی را به تمامی تلاشگران و زحمتکشان این عرصه که متعهدانه و مجدانه برای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با فداکاری و ایثار تلاش می کنند، تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر روز دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، متن این پیام بدین شرح است: دامپزشکان، بدون شک، یکی از بزرگترین مدافعان شبکه بهداشت عمومی و پایه گذار ارتقای سلامت جامعه محسوب می شوند که تلاش آنها در نهایت به ارتقای کیفیت فرآورده های دامی منجر شده و همین امر، سلامت مصرف کنندگان را در سطح کلان تضمین می کند.

نامگذاری ۱۴ مهر ماه در تقویم رسمی کشور با عنوان روز دامپزشکی، فرصتی فراهم آورد تا بیشتر از همیشه به یاد همکارانی باشیم که در راستای بهبود تولیدات دامی و تامین امنیت غذایی با تولید محصولات سالم , بهداشتی که از وظایف جهاد کشاورزی است، تلاش می کنند. 

انتخاب روزی به عنوان روز دامپزشک، در واقع حداقل اقدامی است که می توان برای تکریم و ادای احترام به این عزیزان که به انحاء مختلف اعم از علمی و اجرایی برای تحقق سلامت فراگیر و پایدار و ارتقاءامنیت غذایی مردم از مزرعه تا سر سفره و استمرار آن در جامعه شبانه روز تلاش و کوشش می کنند، بجا آورد. 

لذا اینجانب با تبریک این روز به همه فعالان و همکاران بخش دامپزشکی استان که در شرایط بحرانی شیوع کرونا نیز بیشتر از سنوات گذشته، عمر گرانبهای خود را در خدمت به سلامت جامعه دامی و در نهایت سلامت بشر صرف می کنند، آرزوی توفیق روزافزون همگی را از درگاه خداوند متعال دارم. 

اکبر کرامتی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید