Iranian Agriculture News Agency

تبادل تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی

به منظوربسترسازی مناسب برای توسعه حضور و بهره‌برداری از توان جمعیت پیشکسوتان در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی منعقد شد.

تبادل تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در این مراسم با بیان اینکه 225 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان برای تامین امنیت غذایی  مردم مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد : در راستای امضای این تفاهم نامه از حضور و توان پیشکسوتان سابق جهاد سازندگی که نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس و در جبهه های حق علیه باطل ایفا نمودند و در حال حاضر نیز همچنان آمادگی نقش‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی را دارند، به منظور اجرای ماموریتهای صیانت از امنیت عذایی، کرامت و نقش آفرینی در بخش کشاورزی بهره مند خواهیم شد.

کرامتی با اعلام اینکه مدیریت جهادی نقش مهمی در موفقیت بخش کشاورزی دارد ، افزود: گسترش روحیه جهادی در کنار ترویج فرهنگ ایثار و مدیریت جهادی باعث پیشرفت جامعه می‌شود و نیاز است برای رفع موانع و مشکلات بخش کشاورزی در زمینه‌های مختلف با هم افزایی، تلاش و تعامل سازنده و استفاده از تجربیات پیشکسوتان گام های موثرتری برداشته شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: پیشکسوتان بسیجی گنجینه‌‌های عظیمی از تجربه هستند.

رحیم عباس‌زاده ،حفظ ارتباط معنوی و انقلابی با این قشر، استفاده از ظرفیت آنها برای تقویت روحیه جهادی جوانان، بسترسازی مناسب برای توسعه و حضور و بهره‌برداری از توان جمعیت پیشکسوتان در همه عرصه‌های مورد نیاز بسیج، برنامه ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه و ... را وظایف کلی این مجموعه عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید