Iranian Agriculture News Agency

بهزاد نسب مطرح کرد:

ظرفیت صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری برای استقرار زنجیره ارزش در بخش کشاورزی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها، بسترهای مطلوبی را در اجرای کشاورزی قراردادی و استقرار زنجیره ارزش در بخش کشاورزی فراهم می سازند.

ظرفیت صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری برای استقرار زنجیره ارزش در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،جانعلی بهزاد نسب در دیدار با اکبر کرامتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق و حسین جعفرزاده، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی  استان اعلام کرد: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها بسترهای مطلوبی را با نفوذ دانش های نوین در اجرای کشاورزی قراردادی و استقرار زنجیره ارزش در بخش کشاورزی فراهم می سازند. 

بهزادنسب افزود: تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امکان استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان را برای سهام داران و بهره برداران بخش کشاورزی از طریق صندوق ها با بهره مندی از منابع اعتباری آن معاونت فراهم کرده است. 
وی بیان کرد: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی از طریق تعاملات لازم با شرکت های دانش بنیان می توانند این بستر را ایجاد کنند. 
وی اظهار کرد: ظرفیت های نهادی و قانونی مطلوبی برای صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای انجام فعالیت های اثربخش در حوزه های مختلف کشاورزی فراهم شده است. این صندوق ها با احصا مشکلات و نیازهای بخش کشاورزی و اولویت بندی آنها می توانند حضور موثری را در تامین نیازهای سایر بخش های اقتصادی و امنیت غذایی کشور داشته باشند. 
بهزاد نسب تاکید کرد: این صندوق ها با به کارگیری الگوها و خدمات مناسب، نقش مهمی را در شناسایی مشکلات بخش کشاورزی و رفع آنها در راستای تحقق توسعه پایدار ایفا می نمایند. 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می توانند با استفاده از ظرفیت های قانونی و نهادی علاوه بر تامین، تجهیز و ساماندهی منابع مالی و تخصیص بهینه آن با حمایت دستگاه های اجرایی و به کارگیری ظرفیت های درونزای تشکل ها و تولیدکنندگان و با انجام فعالیت های اثربخش، خلا های موجود در مسیر توسعه کشاورزی را پر کنند. 
گفتنی است؛ در این دیدار گزارشی از وضعیت، عملکرد و برنامه های صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل صندوق استان ارائه شد. 
در خاتمه طی حکمی از طرف رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید