Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب:

صدور بیش از 13 هزار فقره پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی کشاورزی در میاندوآب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از صدور بیش از 13 هزار فقره پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی کشاورزی در سطح شهرستان خبر داد.

صدور بیش از 13 هزار فقره پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی کشاورزی در میاندوآب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی دیانتی در جلسه کمیته فنی صدور پروانه های فعالیت واحدهای تولیدی کشاورزی  با اشاره به فعالیت‌ های شاخص و عملکرد نظام صنفی این شهرستان افزود: نظام صنفی شهرستان میاندوآب با صدور 13 هزار و 500 فقره پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی کشاورزی، رتبه نخست را در این خصوص در سطح استان به خود اختصاص داده است. 

وی بیان کرد: از این پروانه ها، 8 هزار و 500 فقره مربوط به واحدهای تولیدی دام، 3 هزار فقره زراعی، یکهزار و 600 فقره باغی و 400 فقره مربوط به مکانیزاسیون و سایر بخش های کشاورزی است.

دیانتی با اشاره به مزایای پروانه های فعالیت صادره برای بهره برداران بخش کشاورزی، خاطر نشان کرد: دارندگان پروانه های فعالیت نظام صنفی می توانند کارکنان و کارگران شاغل در واحدهای تولیدی خود را بیمه نموده و از خدمات سازمان بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند که کارفرما مشمول یارانه دولتی در این خصوص می شود و تنها با پرداخت 30 درصد حق بیمه می تواند شاغلین واحد تولیدی خود را تحت پوشش بیمه قرار دهد که یکی از مزایای صدور این پروانه ها به شمار می آید. 

وی با تاکید بر نظارت مستمر و بیشتر بر پروانه های صادره، افزود: قبل از صدور و تمدید پروانه های فعالیت نظام صنفی می بایست کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی از واحد تولیدی بازدید نموده و صدور و تمدید پروانه ها منوط به تایید مراکز است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید