Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه:

لزوم ثبت نام کشاورزان متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون در سامانه وزارت جهاد کشاورزی

پلاک گذاری بیش از ۶۰ درصد از ماشین آلات کشاورزی ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت : کشاورزان متقاضی تسهیلات اعتباری خرید تراکتور و ادوات کشاورزی باید در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

لزوم ثبت نام  کشاورزان متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون در سامانه وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علی پیرمرادی ضمن تاکید بر توزیع عادلانه تراکتور و سوخت ماشین آلات کشاورزی در بین کشاورزان اظهار کرد: با دقت و نظارت دقیق در مرحله ثبت نام می توان ادوات و سوخت را به دست مصرف کننده واقعی رساند و در این راستا به منظور وحدت رویه در روند ثبت نام و نوبت بندی متقاضیان تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی و پاسخگویی به نهاد های نظارتی، مطابق دستورالعمل ارسالی سازمان، باید تمامی درخواست های متقاضیان خرید ماشین آلات کشاورزی در سامانه سیتا ثبت شود.

وی همچنین در خصوص نوبت بندی متقاضیان خرید تصریح کرد: ترتیب ثبت نام متقاضیان در سامانه بر اساس نوبت بندی موجود در مراکز جهاد کشاورزی است و مسئولیت رعایت نوبت متقاضیان در سامانه سیتا به عهده رئیس مراکزدر سطح شهرستان است.

پیرمرادی گفت: مراکز جهاد کشاورزی در صورت نیاز می توانند با رعایت ترتیب نوبت بندی، ثبت نام متقاضیان در سامانه سیتا را از طریق شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی پس از تعیین تعرفه حق الزحمه ارجاع دهند.

وی با اشاره به پلاک گذاری بیش از ۶۰ درصد تراکتورها و ماشین آلات کشاورزی در شهرستان افزود: شرط دریافت سهمیه سوخت منوط به داشتن پلاک است و ادوات کشاورزی دارای پلاک براحتی با ثبت درخواست خود در سامانه سدف می توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام نمایند و نیازاست در خصوص قطع سهمیه سوخت ادوات فاقد پلاک به مالکین اطلاع رسانی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید