Iranian Agriculture News Agency

عید غدیر خم عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : عید غدیر خم عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند است.

عید غدیر خم عید اکمال دین و اتمام نعمت خداوند است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا میرزایی در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیرخم و اخلاق ویژه مدیران که با حضور کارکنان و مدیران جهاد کشاورزی استان برگزار شد ، افزود: غدیر خم از مهمترین رویدادادهای اسلام بوده و بعنوان عید اکمل و بزرگ ترین عید مسلمانان است که اطعام مسلمانان در این عید فضلیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: اهمیت غدیر خم در مبانی تعالیم اسلامی به قدری است که توجه ویژه به جریان ولایت حضرت علی ابیطالب در جانشینی پیامبر اکرم (ص)در احادیث متواتر بیان شده است.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه وظیفه همه ماست که در راه ترویج موضوع ولایت و امامت تلاش کنیم، تصریح کرد:  مسیر ترسیم انقلاب پیامبر اکرم (ص) واقعه عظیم غدیر خم بود که از آن بعنوان اکمال دین و و هدایت جامعه اسلامی بدست امیر المومنین علی( علیه السلام ) تعبیر شده است.

وی تاکید کرد: در حقیقت غدیر و حضرت علی (ع) عامل مشترک و وحدت بین تمام مسلمانان اعم از اهل تسنن و تشیع است.

وی به پیام بزرگ غدیر اشاره کرد و ‌افزود: پیام بزرگ غدیر این است که جامعه بشری بدون رهبری الهی، نمی تواند دوام و بقا یابد و وجود امام و ‌رهبری الهی، ضرورتی مهم برای جامعه بشری به ویژه امت اسلام اعم از شیعه وسنی است.

در ادامه به برندگان مسابقات فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت دهه کرامت و هفته جهاد کشاورزی و حضور در انتخابات...  جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید