Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی:

7 میلیارد ریال برای حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی اختصاص یافت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: هفت میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای ارتقای توانمندی های یگان حفاظت منابع طبیعی در استان اختصاص یافته است.

7 میلیارد ریال برای حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، هادی قاسمی افزود: این اعتباربرای افزایش و تامین نیروهای یگانهای گشت و مراقبت درسطح عرصه های ملی آذربایجانغربی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به گرمای بیش از حد هوا در استان و احتمال آتش سوزی منابع طبیعی اظهار کرد: یگان های حفاظت منابع طبیعی آذربایجان غربی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در عرصه های ملی آمادگی کامل دارند.

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی بیان کرد: امیدواریم با توجه به هماهنگی های انجام شده با فرمانداری ها، شوراها و دهیاران، شاهد هیچ آتش سوزی درعرصه های ملی نباشیم.

قاسمی گفت: همچنین سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی و بهره برداران نیز آمادگی دارند تا در موارد لزوم وارد عمل شوند و نیروهای منابع طبیعی را همراهی کنند.

وی افزود: همچنین شماره های تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع به طور شبانه روزی فعال بوده و مردم می توانند هر گونه آتش سوزی، تخریب و یا تصرف در عرصه های ملی را به این تلفن اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید