Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی:

دیدار نماینده مردم شهرستان نقده در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

همزمان با پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی، به منظور رسیدگی به مشکلات کشاورزان شهرستانهای اشنویه، نقده، نالوس و محمدیار ، علی زنجانی نماینده مردم شهرستان اشنویه، نقده، نالوس و محمدیار در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد .

دیدار نماینده مردم شهرستان نقده در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در این دیدار با بیان اینکه شهرستان نقده و اشنویه یکی از شهرستانهای مهم در تولید محصولات کشاورزی اعم از چغندرقند و دانه روغنی کلزا و سیب درختی و .. در استان به شمار می روند ، اظهار کرد : نیاز است برای بازار رسانی محصولات تولیدی و ایجاد ارزش افزوده در این شهرستان صنایع تبدیلی  و به دنبال آن صادرات محصولات کشاورزی توسعه یابد.

کرامتی افزود: کشاورزان شهرستانهای نقده و اشنویه نیز در کنار سایر کشاورزان استان مشارکت و همکاری خوبی در زمینه احیای دریاچه ارومیه داشتند و امسال هم با توجه به کاهش نزولات اسمانی امیدواریم کشاورزان در تامین حق ابه مصارف کشاورزی با مشکل مواجه نشوند و وزارت نیرو همکاری لازم را دراین زمینه داشته باشد.

علی زنجانی نماینده مردم شهرستان اشنویه، نقده، نالوس و محمدیار در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از زحمات این مجموعه گفت : با توجه به نقش شهرستان نقده در تامین بخش عمده ای از سیب تولیدی استان ، نیاز است با کمک بخش خصوصی تعمهیداتی برای تشکیل زنجیره سیب درختی و ایجاد پایانه صادرات انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان اتخاذ گردد. 

وی تصریح کرد: کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی استان  باید در اولویت کارهای اجرایی قرار گیرد و نباید توجه به صنعت موجب غفلت از کشاورزان و تولیدات آنها شود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید