Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد :

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مخالفین را از رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت پایه های نظام شده و مخالفین را از رسیدن به اهداف خود ناامید می سازد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مخالفین را از رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام رضا میرزایی در جلسه شورای هماهنگی مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فوق العاده مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آن ها در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح اظهار کرد:این حضور حداکثری و آگاهانه هم ازحیث داخلی و همچنین خارجی حائز اهمیت است، و در این زمینه مدیران و مسئولان باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام میرزایی افزود : یکی از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، رضایتمندی و ایجاد امیدواری به نظام در بین مردم است.

وی ادامه داد: در طول ۸ سال دفاع مقدس، ایمان، صبر و تحمل مردم در مقابل مشکلات ، معادلات دشمن را برهم زد و در عصر حاضر نیز اگر مردم پای کار نیایند، تبلیغات واهی دشمن برای القای ناتوانی و ناکارآمدی و ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی تاکید کرد : یکی از هدفهای اصلی هر سازمان ،جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است که انتظار داریم رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب در سازمان جهاد کشاورزی که بیشترین مراجعین به این بخش بهره برداران کشاورزی است با اهتمام بیشتری پیگیری و در اولویت قرار گیرد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید