Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد: :

آغاز ثبت نام متقاضیان استفاده از تسهیلات 4 درصدی برای کشت گیاهان دارویی در آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 4 درصد اعطا می شود.

آغاز ثبت نام متقاضیان استفاده از تسهیلات 4 درصدی برای کشت گیاهان دارویی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، جلال بوتراب سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود :پیرو تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید، از محل تسهیلات منابع داخلی بابت اجرای طرح گیاهان دارویی از محل اعتبارات کمک های فنی و اعتباری تبصره(18) قانون بودجه سال 1399 کل کشور مبلغ 16 میلیارد 527 میلیون ریال در مرحله اول به استان اختصاص یافته است.

بوتراب بیان کرد: متقاضیان با ثبت نام در سامانه سیتا، درصورت واجد شرایط بودن و ارایه مدارک و مستندات لازم می توانند از این وام با یک سال دوره تنفس، یک سال دوره مشارکت و 3 سال بازپرداخت با بهره 4 درصد در3 قسط در پایان هر سال برخوردار شوند.

وی گفت: اعطای تسهیلات بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و غیر دولتی واجد شرایط برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی در اراضی دیم وآبی به منظور افزایش کیفیت و کمیت محصول ،افزایش صادرات و افزایش بهره وری آب امکان پذیر است.

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستانها مراجعه نمایند.

همچنین تولید کنندگان گیاهان دارویی می توانند در قالب این طرح از یارانه بذر و نشا و نهال و پیاز و سایر اندامهای تکثیری برای کشت گیاهان دارویی نیز استفاده کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید