Iranian Agriculture News Agency

در گفتگو با ایانا مطرح شد:

25 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی پرداخت شد

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات طی سال گذشته توسط بانک کشاورزی استان خبر داد.

25 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی پرداخت شد

احد ایزدیار در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی با اشاره به رشد 12 درصدی پرداخت تسهیلات طی سال گذشته توسط بانک کشاورزی افزود: از این میزان 91 درصد شامل 22 هزار و 693 میلیارد ریال مربوط به تسهیلات داخل بخش و دو هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش خدماتی و بازرگانی، 267 میلیارد ریال تسهیلات مسکن، 32 میلیارد ریال هم تسهیلات بخش صنعت و معدن بوده است.

وی با اشاره به اعتبارات صندوق توسعه ملی در سالجاری افزود: در این زمینه 161 فقره با اعتباری بالغ بر 598 میلیارد ریال تسهیلات از این محل واگذار شده است که با توجه به اولویت های بخش کشاورزی استان در بخش گلخانه ها 17 فقره با 265 میلیار ریال مربوط به این بخش بوده است.

ایزدیار با اشاره به اینکه سال گذشته مهمترین اقدام این بانک در زمینه توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استان بود، که در این زمینه برای 1721 مورد به ارزش 1441 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شده است، اظهار کرد: در این راستا تسهیلات اعتباری برای خرید 726 دستگاه تراکتور به مبلغ 920 میلیارد ریال ، 21 دستگاه کمباین به مبلغ  حدود یکصد میلیارد ریال و 953 دستگاه ادوات کشاورزی با 376 میلیارد ریال، تجهیز واحدهای تولیدی دام و طیور و ابزیان 12 فقره به مبلغ 43 میلیارد ریال و سایر موارد 9 فقره به ارزش 2 میلیارد ریال  پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه ، هم اکنون دو هزار و 600 میلیارد ریال مطالبات غیرجاری وصول نشده داریم که این امر منابع بانکی  رادر سالجاری در پرداخت تسهیلات اعتباری با محدودیت های جدی مواجه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از کلیه بهره برداران بخش  کشاورزی که دارای مطلبات غیر جاری می باشند درخواست می کنیم که با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و استفاده از راهکارهای پیش بینی شده نسبت به تعیین تکلیف و یا پرداخت مطالبات معوقه خود اقدام نمایند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید