Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد:

اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای بخش کشاورزی زمینه توسعه پایدار را فراهم می‌کند ‌

فرصت خدمت به مردم باید غنیمت شمرده شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : اطلاع رسانی مناسب درباره دستاوردها و توانمندی های شاخص و افزایش تعامل و هم افزایی بین دستگاهی موجب تقویت و توسعه پایداربخش کشاورزی در استان می‌شود.

اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای بخش کشاورزی زمینه توسعه پایدار را فراهم می‌کند ‌

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،اکبر کرامتی در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب اظهار کرد : سازمان جهاد کشاورزی یکی از سازمان هایی می باشد که تعامل و هماهنگی بسیارمطلوبی در بین ادارات تابعه آن با سازمان وجود دارد و نیاز است برای رسیدن به اهداف و سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی و تحقق شعار محوری سال، تعامل بین دستگاهی بیش از گذشته افزایش یابد.

کرامتی افزود: این بخش از نظر تولید، اشتغال، صادرات، حفاظت و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی و خدادادی ، توسعه تحقیقات و فنآوری ها ، یکی از ارکان مهم اقتصادی و امنیت غذایی به شمار می رود که نیاز است همه مجموعه در جهت افزایش بهره وری و ارتقای معیشت بهره برداران تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه توانمندی های بسیاری در بخش کشاورزی این استان وجود دارد، بیان کرد: جذب سرمایه گذار و توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی در این استان ضروری است.

کرامتی خاطر نشان کرد: ‌امیدواریم در سایه برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، روند خدمت رسانی به صورت روزافزون به مردم استان بیش از پیش افزایش یابد و با افزایش اگاهی کشاورزان از روش های نوین علمی ، بخش کشاورزی به سمت مدرن شدن حرکت کند.

فرصت خدمت به مردم باید غنیمت شمرده شود

در ادامه حجت الاسلام رضا میرزایی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع ، رضایت خداوند را به دنبال دارد ، اظهار کرد : کارمند و مسئولان در ادارات باید همواره با کمال تواضع و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند چرا که زیبایی عمل به ارزش معنوی آن است و ارزش معنوی نیز در گرو اطاعت خدا و کار را به خاطر رضای او انجام دادن است.

میرزایی افزود:  فرصت خدمتگزاری غنیمتی بزرگ برای مسئولان در عرصه های مختلف است که باید این فرصت را پاس بداریم.

وی  با سفارش به خواندن دعای ابوحمزه ثمالی در وقت سحرهای ماه مبارک رمضان گفت : انسانها در سحر می‌توانند با مداومت در خواندن دعای ابوحمزه ثمالی که از امام سجاد(ع) نقل شده است و مضامین بسیار بلندی دارد ،تحول بزرگی در خود به وجود آورند.

در ادامه مدیران کل ادارات منابع طبیعی ، دامپزشکی، بانک کشاورزی ،عشایر، شیلات و شرکت پشتیبانی امور دام به بیان سیاست ها و مسایل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید