Iranian Agriculture News Agency

"کرامتی" در اولین جلسه شورای معاونین مطرح کرد:

تقویت و پشتیبانی از تولید لازمه تحقق شعار سال در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : برنامه عملیاتی سازمان در سال ۱۴۰۰براساس تحقق شعار محوری سال و سیاست های کلان بخش کشاورزی تدوین و اجرایی می شود.

تقویت و پشتیبانی از تولید لازمه تحقق شعار سال در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در اولین جلسه شورای معاونین سازمان در سال جاری با اشاره به آمادگی این سازمان برای تحقق شعار محوری سال و فرامین مقام معظم رهبری با کمک همه متخصصان و فعالان این عرصه و بهره برداران در سطح استان ، اظهار کرد : توجه به مسایل و مشکلات سازمانی  و رفع موانع تولید با پشتیبانی و مانع زدایی ها در تولیدات بخش کشاورزی به صورت ویژه در دستور کار سازمان قرار دارد.

کرامتی تصریح کرد: توجه به اجرای سیاست های اصل ۴۴و برون سپاری برخی امورات به واحد های تخصصی  بخش خصوصی  از جمله مراکز خدمات غیر دولتی با ساماندهی فارغ التحصیلان کشاورزی ضروری است.

وی افزود: سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع ؛صرفه جویی در منابع مالی سازمانی و توجه ویژه به نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای  برخوردار است.

کرامتی خاطر نشان کرد :امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف در سال جدید، شاهد تحولی همه جانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی و ارتقای معیشت کشاورزان باشیم و لازمه آن اینست که مبنای هدف گذاری ها، برنامه ها و اقدامات، داشتن تفکر و روحیه جهادی و استفاده درست از فرصت ها در سال جدید باشد.

در ادامه حجت الاسلام رضا میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ماه رمضان راماه خودسازی وارتقا روحیه دینی عنوان کرد و گفت : استفاده از تعالیم الهی و موازین اسلامی در امورات اداری و خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در سازمان بیش از پیش باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه  توجه به فرهنگ جهادی یکی از ارکان فرهنگ سازمانی است، افزود: توجه به اقامه نماز در واحدهای سازمانی به خصوص حضور مسئولین و مدیران سازمان در صفوف اقامه نمازجماعت نقش مهمی در اعتلای فریضه نماز در سازمان دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید