Iranian Agriculture News Agency

با حضور مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌ها در وزارت جهاد کشاورزی:

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

با حضور مشاور وزیر و مدیرکل امور استانها در وزارت جهاد کشاورزی ، طی مراسمی رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی و مدیر جدید شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شدند.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، با حضور مشاور وزیر و مدیرکل امور استانها در وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور و معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار آذربایجان غربی طی مراسمی اکبر کرامتی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی و رسول جلیلی به عنوان سرپرست جدید شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات مدیران قبلی تجلیل و قدردانی شد.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالای استان در بخش کشاورزی گفت: تمام تلاش خود را با پشتیبانی و رفع موانع تولید برای اجرایی نمودن برنامه توسعه بخش کشاورزی استان به کار می بندم.

اکبر کرامتی با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار در بخش کشاورزی استان ادامه داد: با حمایت و زمینه سازی بهتر برای ورد بخش خصوصی بخشی از فعالیت های این حوزه برون سپاری می شود.

وی استفاده از پتانسیل مناطق آزاد و نوار مرزی، امید آفرینی در بین تولید کنندگان، استفاده از فناوری‌های نوین در بخش کشاورزی به همراه مقابله جدی با مفاسد اداری و بهبود وضع معیشتی کارکنان بخش کشاورزی استان را از دیگر برنامه های خود برای توسعه بخش کشاورزی استان اعلام کرد.

کرامتی در ادامه  تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و اولویت دادن به نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمانی را از مهمترین برنامه های این سازمان در طول فعالیت ریاست خود عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید