Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی مطرح کرد:

آغاز توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از آغار توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ طرح تنظیم بازار، به منظور تعدیل قیمت‌هادر سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

آغاز توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، داود قربان نژاد گفت : مرغ منجمد آماده طبخ به اندازه کافی تامین و جهت عرضه در بازار ذخیره سازی شده است و برای عرضه در ایام پایانی سال و شب عید نیز برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است. 

قربان نژاد تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم، اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط یک و دو در سطح استان کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. 

قربان نژاد ادامه داد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ درب سردخانه ۱۴ هزار تومان و برای مصرف کننده ۱۵هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است که با اخذ معرفی نامه از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می شود. 

وی اضافه کرد: گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند.

وی افزود: این شرکت همچنین آمادگی توزیع تا تعادل نسبی بازار را با قیمت فوق الذکر دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید