Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

مرغ به میزان مورد نیاز در آذربایجان غربی کشتار می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به کشتار مرغ به میزان نیاز در کشتارگاه های استان گفت: متاسفانه روند توزیع مرغ در استان مطلوب نیست و دستگاه های نظارتی باید روند نظارت بر توزیع مرغ را تشدید و اصلاح کنند.

مرغ به میزان مورد نیاز در آذربایجان غربی کشتار می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، نادر صادقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر توزیع مناسب مرغ در شهرهای مختلف استان گفت: با وجود کشتار مناسب مرغ به میزان نیاز استان، متاسفانه نظارت کافی بر روند توزیع مرغ در استان صورت نمی گیرد و این مسئله موجب سوء استفاده سود جویان شده است.

وی ادامه داد: از امشب تمامی مرغ کشتار شده در کشتارگاه های استان با نظارت سازمان صمت و با قیمت مصوب در سطح استان توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از حل مشکل توزیع تخم مرغ در استان خبر داد و گفت: با توزیع مناسب تخم مرغ در استان قیمت این محصول در بازار به قیمت مصوب رسیده است.

صادقی همچنین با اشاره به اختصاص یارانه کمک به تولید و اشتغال باغداران سیب استان گفت: به دنبال سفر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و پیگیری های انجام گرفته، ۴۵ میلیارد تومان یارانه کمک به تولید و اشتغال کشاورزان و باغداران استان از طرف سازمان برنامه و بودجه به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

 در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات روند صادرات سیب و توزیع روغن جامد و شکر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید