Iranian Agriculture News Agency

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر؛

تجلیل از 2 نفر از فرزندان شهید و فعالین نماز جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ،از دو نفر از فرزندان شهید شاغل در سازمان و فعالین نماز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و روز زن با حضور رئیس سازمان و مسئول نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 2 نفر از فرزندان شهید و فعالین نماز جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این آیین اظهار کرد : تجلیل و قدردانی از خانواده‌های شهدا و صبر و استقامت آنان وظیفه‌ای همگانی است و باید همواره از خانواده‌های جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد چرا که آنان بهترین عزیزان خود را در راه این نظام فدا کردند.

رسول جلیلی با بیان اینکه تکریم از خانواده‌های شهدا، تکریم از شهیدان است ، افزود: شهدای والامقام با نثار خون مطهر خود موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران و امنیت و اقتدار جهانی امروز ایران شدند و تداوم و ادامه آرمان‌ها و اهداف آنان وظیفه همگان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم اظهارکرد: قرآن کریم، پیامبر اسلام(ص) را الگو معرفی می‌کند و پیامبر اسلام(ص) اهل بیتش را به عنوان الگوی امت معرفی می‌کند و در محور اهل بیت، فاطمه زهرا(س) قرار دارد که رسول خدا(ص) او را الگو و نمونه‌ی زنهای عالم معرفی نموده است.

 

وی دیدار و رسیدگی به امور و مشکلات خانواده‌های شهدا را وظیفه تمامی مسئولان بیان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید