Iranian Agriculture News Agency

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی مطرح کرد:

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان آذربایجان غربی

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۵هزار و ۲۹۰ تن آرد روستایی و خبازی در سطح روستا‌های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی، بین روستائیان و نانوایی های روستایی استان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، شهریار حیدری افزود: این میزان آرد توزیعی از طریق اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی سراسر استان با نظارت اداره بازرگانی سازمان توزیع شده است.

حیدری تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد می‌کند. عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند و آرد را به موقع و با قیمت مصوب دولتی به دست مصرف کننده می‌رساند.

وی ادامه داد: این سازمان در راستای اهداف حمایتی خود در سنوات گذشته اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بیش از ۱۵ واحد تولیدی نان توسط تعاونی‌های روستایی در سطح روستا‌های استان کرده است.

این مسئول با بیان اینکه دفاع از حقوق تولیدکنندگان بخش کشاورزی از مهم‌ترین وظایف سازمان تعاون روستایی است، گفت: نان پخته شده در واحد‌های مذکور مطابق با استاندارد‌های بهداشتی وبا کیفیت قابل قبول در حد نیاز مصرف کنندگان هر منطقه تولید و مازاد ان نیز دراختیار روستا‌های همجوار نیز قرار داده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آبان ماه سال جاری  وظیفه توزیع آرد روستایی و عشایری به شرکت حمل ونقل آبادان بار واگذار شده است و در حال حاضر توزیع به صورت مستمر توسط شرکت مذکور صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید