Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح کرد:

ضرورت تسهیل فرآیند دریافت گزارش های مردمی و رعایت حقوق شهروندی

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : سازمان جهاد کشاورزی در فرایند خدمت رسانی به حفظ حقوق شهروندی اهتمام ویژه ای دارد و پاسخگویی سریع و شفاف به ارباب رجوع و گزارش های مردمی زیباترین جلوه پاسداشت حقوق شهروندی است.

 ضرورت تسهیل فرآیند دریافت گزارش های مردمی و رعایت حقوق شهروندی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، نادر رحیمی افزود: فراهم کردن بستر دریافت گزارشات مردمی و اطلاع‌رسانی سامانه‌های دریافت گزارشات مردمی و همکاران باهماهنگی اداره روابط عمومی سازمان به طور مستمر انجام می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به اقدامات انجام گرفته مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان در راستای صیانت از حقوق شهروندی بیان کرد: برگزاری جلسات و نشست های تخصصی و همچنین بررسی و آسیب شناسی تخلفات رخ داده و ارائه راهکارهای لازم جهت به حداقل رساندن تخلفات ، رسیدگی به شکایات واصله از طریق مراجعات حضوری ارباب رجوع و شکایات دریافتی از سامانه ها و پیگیری و رفع موانع در حدود اختیارات دستگاه و ارائه پاسخ لازم به شکایات های صورت گرفته از اهم اقداماتی است که به طور مستمر توسط این مدیریت انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به هماهنگی با مدیریت های مربوطه و اصلاح و تهیه شیوه نامه های لازم در جهت تسهیل وشفاف سازی امور و خدمات قابل ارائه سازمان، اضافه کرد: نظر سنجی و پایش میزان رضایت مندی مراجعین در ارتباط با نحوه ارائه خدمات دستگاه و برخورد همکاران از طریق صندوق های نصب شده در ورودی ساختمان ادارات مرکز استان و ادارات تابعه سازمان به طور مداوم انجام می‌گیرد.

رحیمی تاکید کرد: در راستای کاهش مراجعین به دستگاه و توسعه خدمات دولت الکترونیک، قرار دادن قسمتی از موضوعات مورد نیاز ارباب رجوع در سایت سازمان و سامانه های قابل دسترسی عموم و برنامه ریزی و سیستمی کردن امورنظارتی و اجرای راهکارهای احصاء شده نیز از برنامه های در دست اقدام این مدیریت است.

وی همچنین در ادامه از شناسایی گلوگاه های مفسده خیز به تعداد بیش از 21 مورد و انجام بازرسی های دوره ای و کنترل موارد پیش بینی شده ، انتخاب و انتصاب بازرسان مواد92-91 قانون مدیریت خدمات کشوری و تعیین دستور کارهای نظارتی جهت رصد و پایش موضوعات اولویت داربرای برنامه های آتی و پیش بینی برنامه های آموزشی برای کارکنان ومدیران سازمان درراستای ارتقاء سلامت اداری خبر داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید