Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت :

جهش تولید در گرو علمی شدن بخش کشاورزی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : علم ، پژوهش و برنامه ریزی با روحیه جهادی با استعانت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب از مباحث مهم تحقق رسیدن به اهداف جهش تولید در سال جاری است.

جهش تولید در گرو علمی شدن بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین رضا میرزایی در جلسه شورای برنامه ریزی جهاد کشاورزی های شمال استان در شهرستان خوی اظهارکرد: بخش کشاورزی اقتصاد اول استان است که در سال زراعی جاری ضروری است با برنامه ریزی در زمان قبل و بعد از تولید محصولات کشاورزی موجب رونق اقتصادی و افزایش رفاه  و درآمد کشاورزان استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب یک‌ چشم انداز عالی است که رهبر معظم انقلاب به‌خوبی آن را برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، افزود: برنامه‌ها و سیاست های جهش تولید نیز باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شود.

میرزایی تصریح کرد: هدف کلیدی گام دوم انقلاب ، تمدن سازی و زمینه‌سازی مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) و حرکت در زمینه تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) است که باید برای تحقق این امر در بخش کشاورزی نیز با افزایش حجم تولید و همچنین بالابردن میزان بهره‌وری موجبات ارتقاء اقتصادی و تحول در تولید داخلی  فراهم شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید