Iranian Agriculture News Agency

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی معرفی شد

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی معرفی شد

طی مراسمی با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی باحکم مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور، داود قربان نژاد به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان منصوب و از زحمات حبیب محسنی سرپرست سابق این شرکت تجلیل و قدردانی شد.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، محمدرضا حزبئی معاون پشتیبانی تولید و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرپرست سابق این شرکت و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اظهار کرد: امروز کشور در شرایط خاصی قرار داد و دشمنان نیز با تحریم و فشار بر کشور درصدد هستند، شرایط سختی را برای کشور ایجاد کنند.

حزبئی گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامی در رقابت با بازار جهانی باید حرکت کرده و مسئولان نیز با حمایت از بخش تولید، برای رونق اقتصادی کشور بسترسازی کنند.

در ادامه رییس سازمان جهادکشاورزی استان نیز ضمن آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله برای سرپرست جدید شرکت پشتیبانی امور دام استان، نقش شرکت پشتیبانی امور دام را در تامین امنیت غذایی جامعه و خرید و تامین نهادهای کشاورزان بسیار موثر بیان کرد و گفت : برنامه ریزی و ذخیره سازی محصولات استراتژیک مهمترین اولویت شرکت پشتیبانی امور دام است.

جلیلی افزود: اقدامات مهمی همچون تدوین برنامه‌ های خرید محصولات کشاورزی، ذخیره سازی و تنظیم بازار در زمان مناسب همچنین تامین نهاده های دامی مورد نیاز کشاورزان و دامداران از جمله وظایف شرکت پشتیبانی امور دام است که نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق است.

در حکم حسن عباسی معروفان خطاب به داود قربان نژاد آمده است: انجام سیاست های ابلاغی و حمایت از تولید مصرف، نظارت دقیق و کنترل مکرر و روزانه وضعیت کیفی و کمی محصولات موجود در استان، رعایت دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی دفتر مرکزی در خصوص خرید و فروش ها، نگهداری و وصول مطالبات مواردی است که باید به جدیت به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید