Iranian Agriculture News Agency

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در نظر دارد برنامه های ماه مبارک رمضان اعم از کلاس های تفسیر موضوعی قرآن کریم و احکام را بصورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار کند.

برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در این زمینه گفت : با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برنامه های ماه مبارک رمضان در سال جاری به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

میرزایی اظهار کرد: برگزاری دوره آموزش احکام ویژه همکاران ، همسران و فرزندان ، آموزش تصحیح قرائت نماز و پاسخگوئی به سوالات شرعی ( استفاده از ائمه جماعات به صورت تلفنی) ، برگزاری مسابقه رمضانیه و مسابقه کتابخوانی با عنوان پرتوی از رمضان از اهم فعالیت هایی است که به صورت غیر حضوری در طی این ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالم سازی ، ضدعفونی و غبارروبی نمازخانه ها جهت آماده سازی برای اقامه نماز به صورت فرادی، تعمیر و تجهیز و نوسازی نمازخانه ها، تبلیغات محیطی و فضا سازی و همچنین پخش برنامه های صوتی ویژه ماه مبارک رمضان از نمازخانه ها از دیگر اقداماتی است که در طول ماه رمضان اجرا می شود.

وی افزود: مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان و شهرستانها می توانند جهت دریافت فایل به کانال اطلاع رسانی سازمان در فضای مجازی waaj.ir @ و شبکه داخلی سازمان ( ftp) مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که هر هفته مسابقه قرآنی از موضوعات مطروحه برگزار خواهد شد که ضروری است همکاران پاسخ سوالات را با ذکر مشخصات پرسنلی به سامانه پیام کوتاه سازمان ۳۰۰۰۸۱۲۹۲۹ارسال کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید