Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

​طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی و رییس سازمان جهادکشاورزی استان، حکم انتصاب علی ناجی به عنوان مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی از طرف کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر ایران به وی اعطا شد و از زحمات و تلاش های ارزشمند علی بهادری سرپرست سابق این اداره کل با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

مدیر کل امور عشایر آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل امور عشایر استان ضمن تقدیر از زحمات سرپرست سابق این اداره کل و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، با اشاره به نقش پر رنگ عشایر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: عشایر به عنوان ذخایر و ثروت انقلاب نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی در تمامی ابعاد اقتصادی، تولیدی و اجتماعی استان دارند.

سیوانی افزود: جامعه عشایری در کنار تولید در صحنه های مختلف نظام از جمله جنگ با دشمنان انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته اند و حفاظت از مرزهای استان نیز بر عهده مرزنشنیان است که نفش مهمی در تحولات فرهنگی و مراودات اجتماعی دارند. 

رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات صادقانه و ارزشمند علی بهادری سرپرست سابق این اداره کل درجهت خدمت به جامعه پرتوان و مستعد عشایری و آرزوی توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر به جامعه عشایری توسط مدیریت جدید امور عشایر استان ، اظهار کرد : جامعه مولد عشایری مستعدترین جامعه در عرصه تولیدات بالاخص تولیدات دامی و صنایع دستی است که با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را در رونق اقتصادی و خودکفایی ملی ایفا می کنند.

جلیلی تاکید کرد: وظیفه تک تک ماست که بتوانیم باخدمات دهی مطلوب به این قشر زحمت کش آنها را در بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها یاری رسانیم تا از ارزش افزوده فعالیتهای شان به نحو احسن  بهره مند گردیده و امکانات موردنیازشان تامین گردد .

سرپرست سابق اداره کل امور عشایر استان نیز در این آیین به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاه عشایر استان پرداخت و افزود: 

هر ساله کوچ عشایر استان آذربایجان غربی با مجوز اداره کل منابع طبیعی از اواسط اردیبهشت آغاز می‌شد و عشایر استان به همراه دامهای خود به مراتع ییلاقی کوچ و به امر تولید مشغول می شدند که امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق مکاتبات انجام شده با وزارت بهداشت و خدمات درمانی این امر با تاخیر انجام خواهد گرفت.

در ادامه مدیر کل جدید امور عشایر آذربایجان غربی نیز به ارائه گزارشی از برنامه های راهبردی خود در جهت بهبود وضعیت جامعه عشایری استان پرداخت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید