Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت :

تداوم اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برای مقابله با ویروس کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سازمان جهاد کشاورزی برای مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع ویروس ، با اطلاع رسانی های به موقع و آموزش همکاران و به ویژه نیروهای خدماتی انجام شده است و تداوم دارد.

تداوم اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، مهران زینال زاده افزود: گندزدایی روزانه ساختمان ها، نصب دستگاه ضدعونی دست ها، تست تب همکاران و ارباب رجوع در بدو ورود به ساختمان ها، توزیع ماسک و دستکش مناسب برای همکاران به تناسب حوزه فعالیتشان بخشی از اقدامات این سازمان در چارچوب بخشنامه وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی بوده است.

زینال زاده ادامه داد: تعطیلی اماکن ورزشی ، بوفه و عدم پذیرش میهمان در مهمانسراهای سازمان و برپایی میز خدمت در درب ورودی سازمان جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع ، اصلاح ساعات کاری مطابق با اعلام استانداری استان و تسهیل در اعطای مرخصی به کارکنان، تعطیلی کلیه جلسات غیر ضروری و همچنین  تهیه و توزیع آب معدنی و لیوان سلولزی یکبار مصرف بین کارکنان از جمله اهم اقدامات انجام گرفته در این راستا بوده است.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی جهت رعایت مراودات و عدم روبوسی و دست دادن و همچنین رعایت یک متر فاصله لازم در حین کار ، اعطای مرخصی به همکارانی که کودکان خردسال یا افراد نیازمند به نگهداری در منزل دارند، نیز ازدیگر اقدامات انجام گرفته است.

زینال زاده خاطر نشان کرد: برای مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سازمان، تا کنون مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت خرید وسایل ضدعفونی کننده ، دستکش ، ماسک ٍ، آب ژاول و غیره هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی به منظور پیشگیری از انتشارو ابتلاء به ویروس در راستای حفاظت و سلامت کارکنان و خانواده آنان و جلوگیری از شیوع بیماری با بروشورهای بهداشتی انجام گرفته است .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید