Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

۱۳۳۹ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان آذربایجان غربی، مهارت های آموزشی در بخش کشاورزی را فرا گرفتند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از مهارت آموزی ۱۳۳۹ نفر از کارکنان وظیفه قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش ، فرماندهی سپاه شهدا، فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی استان در حوزه کشاورزی در سال گذشته خبر داد.

۱۳۳۹ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان آذربایجان غربی، مهارت های آموزشی در بخش کشاورزی را فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، رسول جلیلی در جلسه هم‌اندیشی ستاد ملی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در وزارت جهاد کشاورزی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح، قرار گاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش کشاورزی در آذربایجان غربی تشکیل شده است .

جلیلی اضافه کرد: در سال گذشته مهارت آموزان با شرکت در ۵۱ کارگاه مهارت آموزی با ۳۳ عنوان مهارت شغلی ، به تعداد ۶ هزار و ۲۰۷ نفر روز از آموزش های مهارتی لازم در بخش کشاورزی بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز این آموزشها در قالب ۲۶ عنوان مهارت آموزشی در گروه دام و ماکیان، صنایع غذایی، فناوری های مکانیزه، آب و خاک ، باغبانی، شیلات و آبزیان برنامه ریزی شده است که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید