Iranian Agriculture News Agency

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

اقدامات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز و پهنه‌های کشاورزی آذربایجان غربی

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر ضرورت رعایت توصیه ها و اقدامات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها و پهنه های کشاورزی استان تاکید کرد.

اقدامات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز و پهنه‌های کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، بیتا احمدیان گفت: همکاران مستقر در مراکز جهاد کشاورزی و پهنه های کشاورزی در شرایط حساس پیش آمده، بایستی با رعایت اصول بهداشت فردی، محیطی و آگاهی رساندن کافی به بهره برداران و مراجعین، ضمن انجام مسئولیت های خطیر خود در حفظ سلامت خود و مراجعین و جلوگیری از انتقال این ویروس ، دقت و توجه لازم را به عمل آورند.

احمدیان از جمله نکاتی که باید به طور جدی رعایت شود را تشریح کرد :

سطوح پر تماس در مرکز از جمله میز کار ،صندلی ، تلفن، موبایل ،تبلت و دستگیره‌های در و غیره را هر روز به طور مرتب ضدعفونی کنید.

در طول روز و مدت حضور در مرکز و سرکشی در پهنه کشاورزی از ماسک دستکش و عینک مخصوص برای محافظت از چشم استفاده کنید.

استفاده از کاغذ را به منظور جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس به حداقل برسانید.

نسبت به قرار دادن مواد ضدعفونی برای استفاده عمومی مراجعین در محل ورودی مرکز مواد شوینده در سرویس های بهداشتی اقدام کنید.

در صورت مشاهده علائم بیماری در مراجعه کنندگان با رعایت شئونات از حضور آنها در مرکز جلوگیری و برای مراجعه آنها به مراکز بهداشتی و درمانی راهنمایی های لازم صورت گیرد. 

نسبت به نصب پوسترهای مربوط به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت بهداشت فردی و عمومی در بخش های مختلف ساختمان مرکز اقدام شود.

سعی شود تا حد ممکن نیازها و درخواست های بهره برداران به صورت غیر حضوری و با استفاده از تلفن و اینترنت و شبکه های اجتماعی برطرف شود تا از مراجعه حضوری به مرکز خودداری شود.

از برگزاری جلسات کاری در مرکز تا حد ممکن خودداری شود.

در صورت لزوم و مراجعه حضوری به واحدهای بهره برداران ، تا حد امکان ماموریت ها با حداقل تعداد سرنشین خودرو به انجام رسانده شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید