Iranian Agriculture News Agency

بهترین راه مقابله و شکست ویروس کرونا در خانه ماندن است

دعوت رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از مردم برای ماندن در خانه در روز ۱۳ فروردین

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : بهترین راه مقابله و شکست ویروس کرونا در خانه ماندن است، که اگر این امر تحقق یابد شادی و نشاط به زندگی‌های تداوم خواهد بخشید، پس بیاید همه باهم در روز ۱۳ فروردین در خانه بمانیم.

دعوت رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از مردم برای ماندن در خانه در روز ۱۳ فروردین

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، رسول جلیلی افزود : سیزده بدر به تعبیری عام روز طبیعت نام گرفته است. سال های مدیدی است که مردم ایران زمین در روز 13فروردین شوق زیستن و تفرج یک روزه در دامان پر مهر طبیعت را گرامی می دارند و این روز را در آغوش سبزه های تازه رسته سپری می کنند.

جلیلی اظهارکرد: امسال با ماندن در خانه، در روز طبیعت از آتش افروزی در جنگل ها و مراتع خودداری کنیم و همه با هم کمک کنیم تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را در جامعه از بین ببریم. 

وی خاطر نشان کرد : بیاییم با سرلوحه قرار دادن این شعار جهانی ( طبیعت را ترک کنیم به گونه ای که انگار در آن پا نگذاشته ایم) ،  و امسال با ماندن در خانه همکاری لازم رادر جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که طرحی ملی و همراه با تدابیری برای شکستن زنجیره شیوع کرونا است، در جهت حفظ سلامتی خود و دیگران داشته باشیم .

جلیلی ادامه داد: مهمترین بخشی که به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک می کند مردم و جامعه می باشند و از ابتدای پیروزی انقلاب ، دوران جنگ تحمیلی تادوران سازندگی و همه عرصه های سرنوشت ساز نیز هرجا مردم حضور داشتند، کشور به موفقیت دست یافته است.

وی تاکید کرد: امروز در مبارزه بی امان کادر پزشکی با ویروس کرونا برای تسریع در مهار و کنترل این ویروس همکاری آحاد مردم جامعه ضروری است و ساده ترین همکاری مردم در خانه ماندن است ، چرا که زنجیره انتقال بیماری کرونا با ازدحام گسترش پیدا می کند و همه باید برای قطع این زنجیره کمک کنیم.

متاسفانه همه ساله در سیزده نوروز حضور ناگهانی میلیون ها نفر در عرصه های طبیعی موج گسترده ای از تخریب و آلودگی به جای می گذارد که جبران پیامد های ناگوار آن اگر نگوییم ناممکن اما دست کم اینکه بسیار دشوار و پر هزینه است.

مردم نباید از ویروس کرونا ترس داشته باشند، چرا که مسئولان و کادرهای پزشکی و درمانی همه کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و مردم نیز تنها باید با در خانه ماندن یاری رسان مسئولان در کنترل ویروس کرونا باشند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید