Iranian Agriculture News Agency

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری آذربایجان غربی معرفی شد

طی حکمی از طرف خسرو شهبازی سرپرست سازمان جنگلها ؛ مراتع و آبخیزداری کشور، هادی قاسمی به‌عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی معرفی و از زحمات و تلاش های بی شائبه میر صمد موسوی مدیر سابق این اداره کل تجلیل و قدردانی شد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، متن این حکم که طی مراسمی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به سرپرست جدید این اداره کل ابلاغ شد، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر هادی قاسمی کهریزه

سلام علیکم

نظر به تعهد؛ تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی استان آذربایجانغربی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره گیری از تقوای الهی در قالب اصول و سیاستهای دولت تدبیر و امید در انجام وظایف سازمانی موفق و منصور باشید. تئفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

خسرو شهبازی

سرپرست سازمان جنگلها ؛ مراتع و آبخیزداری کشور

لازم به ذکر است، هادی قاسمی در اداره کل منابع طبیعی آذربایجان‌غربی پیش از این بعنوان معاون آبخیزداری در حال  انجام وظیفه بود و درسالهای اخیر نیز خدمات ارزنده‌ای به منظور حفظ، احیاء و بهره‌برداری از منابع‌طبیعی در حوضه‌های آبخیزداری استان انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید