Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز مهندس

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز مهندس را به تمامی جامعه مهندسین بخش کشاورزی استان تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، در این پیام آمده است: ‌

بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

تاریخ پر افتخار و بالنده سرزمین ایران پیشگام علم و دانش در همه قرون و اعصار بوده و دانشمندانی چون خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابوعلی سینا مدعای درخشش عالمان و شایستگی دانشمندان این دیار بوده اند.

بدون تردید روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی داشمند برجسته ایرانی سده هفتم هجری به نام روز مهندس نشانگر اهمیت نقش مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور و سربازان سازندگی نظام جمهوری اسلامی  در عرصه‌های علمی،عمرانی وبرنامه ریزی ها کلان کشوری است.

 تاثیر مستقیم مهندسان در عرصه های گوناگون زندگی امروزی بر کسی پوشیده نیست . نگاه علمی و مهندسی، نگاه کارشناسی و مسئولانه است.

اینجانب با بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات کلیه مهندسین عزیزی که پرتوان و پرتلاش، با عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران کوشش می کنند به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قدردانی و سپاسگذاری نموده و ضمن تبریک این روز، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را که برای توسعه پایدار کشاورزی و تامین امنیت غذایی استان تلاش می نمایند،  مخصوصا" کشاورزان عزیز و زحمتکش از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رسول جلیلی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید