Iranian Agriculture News Agency

برای بهره برداری از طرح های بخش کشاورزی؛

سرپرست وزارت جهادکشاورزی به آذربایجان غربی سفر می‌کند

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برای افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی آذربایجان غربی روز شنبه 19 بهمن ماه به این استان سفر می‌کند.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی به آذربایجان غربی سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در این خصوص گفت: در جریان سفر عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به این استان، همزمان 526 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 1370 میلیارد ریال در سراسر استان به بهره برداری می‌رسد و کلنگ اجرای  یک طرح نیز به زمین زده می‌شود.

رسول جلیلی افزود: این طرح ها 423 طرح در بخش آب و خاک، 45 طرح در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری، 31 طرح عشایری ،8 طرح در زیر بخش صنایع تبدیلی و غذائی، 6 طرح تحقیقاتی، 5 طرح در زیر بخش تولیدات دامی، 2 طرح در زیر بخش تولیدات گیاهی و همچنین 5 طرح در زیر بخش تعاون روستایی و یک طرح شیلاتی را شامل می شود.

جلیلی اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده برای1251 نفر به صورت مستقیم، در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

گفتنی است؛ در سفر یکروزه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استان آذربایجان غربی، جمعی از معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز وی را همراهی خواهند کرد و همچنین افتتاح طرح گاز رسانی به 4 روستا در پیرانشهر و حضور در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه نیز از دیگر برنامه های سفر سرپرست وزیر جهاد کشاورزی به استان است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید