Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت:

کارخانه های صنایع تبدیلی در خرید گوجه فرنگی همکاری کنند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور تسریع در خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی از کشاورزان لازم است تا کارخانه‌های صنایع تبدیلی استان مشارکت بیشتری داشته باشند و سازمان تعاون روستایی را در خرید بیشتر این محصول یاری کنند.

کارخانه های صنایع تبدیلی در خرید گوجه فرنگی همکاری کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، رسول جلیلی افزود: گوجه فرنگی در دو هفته اخیر توسط سه کارخانه در استان طی قراردادهای منعقده با سازمان تعاون روستایی خریداری می‌شود که از تمامی کارخانه های فراوری گوجه فرنگی در سطح استان درخواست داریم در این زمینه مشارکت داشته و همکاری کنند.

وی اظهار کرد: هرکیلو گوجه فرنگی به قیمت یکهزار تومان از کشاورزان خریداری می شود و محدودیت زمانی در زمینه خرید  محصول وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: کشاورزان می‌توانند با بستن قرارداد با سازمان  تعاون روستایی نسبت به فروش محصول خود اقدام کنند.

جلیلی اضافه کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار و 500 تن گوجه فرنگی  از کشاورزان خریداری شده ‌است و 14 کارخانه فراوری این محصول در استان فعالند که در صورت همکاری  تمامی کارخانه ها می توان میزان بسیاری از این محصول را خریداری کرد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر در استان فارس بیش از 110 هزار تن گوجه فرنگی خریداری شده ‌‌است که عامل آن همکاری کارخانه های فراوری گوجه فرنگی بوده‌است.که امیدواریم در استان نیز شاهد افزایش میزان جذب روزانه این محصول و جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در مقابل کارخانجات و افزایش رضایتمندی کشاورزان زحمت کش استان باشیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید