Iranian Agriculture News Agency

معاون رئیس جمهور:

توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است

توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان آذربایجان غربی، حسینعلی امیری در آیین افتتاح انبار مکانیزه ۷۰ هزار تنی گندم شهرستان بوکان گفت: گسترش عدالت در تمام سطوح و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته بدور از نگاه های قومیتی، از مهم ترین سیاست های دولت است.

وی افزود: امروز علی رغم تمامی مسائل و مشکلات، هر روز شاهد افتتاح طرح ها و پروژه های مهم در سراسر کشور هستیم.

امیری با بیان اینکه دولت برای شرایط تحریم برنامه دارد، افزود: دشمن در تلاش بود با اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی اساس نظام را مورد هدف قرار دهد اما با برنامه ریزی های مناسب و بویژه با اتحاد و همدلی مردم، تمام توطئه ها خنثی و سیاست های رژیم سلطه با شکست مواجه شده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه کشور هیچگاه متوقف نمی شود، گفت: بی تردید با اتحاد و انسجام ملی از این شرایط دشوار نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد و آینده بسیار درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

امیری تصریح کرد: قدرت دیپلماسی و نظامی ایران اسلامی در کنار مهم ترین مولفه قدرت ملی یعنی اتحاد و انسجام مردم، باعث شده که دشمن در پیشبرد توطئه های خود با ناکامی مواجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات توسعه ای انجام گرفته در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: دولت از این نگاه عدالت جویانه استاندار آذربایجان غربی حمایت می کند و هر کس بخواهد با تفرقه افکنی و دامن زدن به مسائل قومیتی جلوی توسعه استان را بگیرد، محکوم و مردود است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: وحدت موجود میان مردم و مسئولان ارشد استان، توطئه های مروجین اختلافات قومی و مذهبی را خنثی کرده است و علی رغم همه مسائل و مشکلات، شاخص های توسعه استان رو به بهبود است.

محمد مهدی شهریاری افزود: در پاییز و زمستان سال گذشته، آذربایجان غربی رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار در کشور و در بهار امسال نیز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده که این روند باعث جذب سرمایه گذاری و بهبود شاخص های توسعه استان شده است.

شهریاری به روند رو به رشد صادرات آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: در ۵ ماهه نخست سالجاری میزان صادرات استان ۷۰۰ میلیون دلار بوده که پیش بینی می کنیم تا پایان سال به ۲ میلیارد دلار افزایش یابد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بی تردید با وحدتی که میان مسئولان رده بالای استان و همچنین اتحاد و انسجامی که در بین مردم استان وجود دارد، تمامی توطئه ها خنثی و استان مسیر رشد و توسعه خود را طی خواهد کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی مناسب و اجتناب از حاشیه ها، آذربایجان غربی می تواند به یکی از بهترین و توسعه یافته ترین استان های کشور تبدیل شود.

مقام عالی استان اضافه کرد : فرصت های سرمایه گذاری تمام شهرستان های استان احصا شده و به سرمایه گذاران علاقمند معرفی می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید