Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی:

فعالیت نانوایی ها در آذربایجان غربی تحت نظارت جدی بازرسان است

کشف ۸۴ کیسه آرد احتکاری در ارومیه

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پخت و پز نان به ویژه ساعت کاری نانوایی ها در استان تحت نظارت جدی و مستمر بازرسان قرار گاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی است و نظارت هوشمند نانوایی‌های استان در حال اجرا است.

فعالیت نانوایی ها در آذربایجان غربی تحت نظارت جدی بازرسان است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، نادر رحیمی افزود: ساعت کاری تعریف شده برای نانوایی های استان براساس میزان آرد دریافتی است که با توجه به تراکنشهای انجام شده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در طی فعالیت این قرار گاه و بازرسی های انجام شده بیشترین میزان گزارشات مردمی و شکایتهای موجود در زمینه آرد و نان بوده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه گزارشات مردمی نقش مهمی در نظارتها ایفا می کند, افزود: نظارتهای هوشمند در حوزه آرد و نان از طریق سامانه نانی نو به صورت مستمر انجام می شود و تراکنش های مشکوک بلافاصله توسط بازرسان بررسی می شود.

وی اضافه کرد: کارتخوانهای موجود در نانوایی ها هر روز گزارشگیری می شود و میزان فروش واحد ها از طریق سامانه تحت نظارت است.

کشف 84 کیسه آرد احتکاری در ارومیه

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در روز گذشته 84 کیسه ارد 40 کیلویی احتکاری از یک فرد متخلف که دلالی و خرید و فروش غیر مجاز در این حوزه انجام می داد، کشف شد.
رحیمی بیان کرد: ارزش کشفیات انجام شده بیش از 500 هزار تومان به ازای هر کیسه ارد به نرخ بازار ازاد است.

وی گفت: فرد متخلف در این زمینه سابقه دار بوده و ساکن شهر ارومیه است که اردهای انبار شده در منزل ومغازه های متعلق به وی کشف شده است.

آذربایجان غربی دارای چهار هزار و 738 واحد نانوایی است که 25 درصد این واحد ها در ارومیه واقع شده اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید