Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

شناسایی 869 مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از شناسایی 865 مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

شناسایی 869 مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، اکبر کرامتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون و با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ، بیش از 26هزار و 852 مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام‌ شده است.
وی افزود: طی این بازرسی ها برای تعداد 869 فقره به ارزش بیش از 29 میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است .
این مسول با اشاره به تشکیل 60 پرونده تخلف برای متخلفین در حوزه توزیع روغن در سطح استان ، ادامه داد : با انجام تعداد3 هزار و 25 مورد بازرسی از سطح بازار ، متخلفین در این زمینه بیش از 14 میلیارد ریال جریمه شدند .
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود : متخلفین در حوزه توزیع شکر نیز 523 میلیارد ریال جریمه و پرونده 18 نفر از متخلفان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شد.
کرامتی با اشاره به رصد منظم بازار تاکید کرد : نظارت بر بازار و واحدهای صنفی توزیع کالاهای اساسی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، به طور مستمر در طول سال اجرا می شود.
وی اضافه کرد: سامانه های 124 و 135 و تلفن 1866 دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی مستقر در معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان آماده دریافت گزارش های مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارش ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام می کنند.
وی یاد اور شد: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان همچون گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در آذربایجان غربی با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری هم اکنون در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید