Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی:

متخلفین در حوزه آرد و نان آذربایجان غربی 29 میلیارد ریال جریمه شدند

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: درطی هفت ماهه سال جاری تعداد 2 هزار و 816 فقره پرونده تخلفات در حوزه آرد و نان استان توسط بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان تشکیل و جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

 متخلفین در حوزه آرد و نان آذربایجان غربی 29 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، نادر رحیمی با اشاره به انجام 26 هزار و 829 مورد بازرسی از سطح نانوایی ها و کارخانجات آرد استان در طی هفت ماهه سال جاری ،افزود : 2 هزار و 816 فقره پرونده تخلف  اعم ازگرانفروشی، کم فروشی ،احکتار و عرضه خارج از شبکه آرد توسط نانوایی‌های استان تشکیل شده که متخلفین به پرداخت بیش از 29 میلیارد ریال جزای نقدی شدند.

وی با بیان اینکه اختلاف قیمت بین آرد یارانه‌ای و آرد آزاد باعث وقوع تخلف در برخی از واحد‌های نانوایی می‌شود، یادآور شد: هیچ گونه کمبودی در عرضه و توزیع آرد ونان در استان وجود ندارد و بازرسان قرارگاه امنیت غذایی به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی درحال نظارت برکار نانوایی‌ها هستند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نظارت بر واحده‌های نانوایی افزایش می‌یابد، گفت: هیچ کمبودی در تامین آرد در استان وجود ندارد و به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در واحد‌های نانوایی شهرستان ارومیه که بیشترین پرونده تخلفاتی مربوط به این شهرستان است، 48 نفر از بازرسان مقیم در این واحد‌ها مستقر شده اند.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی و صنفی موضوع را ازطریق تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان و همچنین تلفن 124 سازمان صنعت؛ معدن وتجارت و تلفن 1866 دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی مستقر در معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید