Iranian Agriculture News Agency

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی:

فتنه‌های دشمن موجب بیداری مردم خواهد شد

اهمیت وحدت در جوامع اسلامی به نسل جوان به درستی تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : فتنه‌های دشمن موجب بیداری ملت خواهد شد و نظام اسکتباری همچون تمامی توطئه‌های گذشته شکست خواهد خورد.

فتنه‌های دشمن موجب بیداری مردم خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، حجت الاسلام مهدی ولی زاده در جلسه جهاد تبیین طرح شهید هاشمی در جمع کارکنان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: جهاد تبیین و آگاهی بخشیدن به جامعه اسلامی عامل بسیار موثری در اتحاد مسلمانان است.

حجت الاسلام ولی زاده افزود : تبیین عامل مؤثر در مصونیت جوانان در مقابل فریب فتنه گران است. دشمنان اسلام این وحدت و همدلی بین مسلمانان را نشانه گرفته و با ایجاد تفرقه و اختلاف در صدد تضعیف اسلام و مسلمین در همه عرصه ها هستند و آشوب های اخیر نیز نمونه بارز این اختلاف افکنی بود.

وی، با بیان اینکه مردم با بصیرت در اتفاقات اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، افزود: در شرایط کنونی و تحریم‌های گوناگون و جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی، بصیرت و جهاد تبیین اساسی و حرکت در مسیر منویات رهبری مشکل گشا است ، لذا باید از تمام ظرفیت‌ها باید برای غلبه بر مشکلات بهره گرفت.

سرهنگ پور خلیل فعال و کارشناس سیاسی نیز در این جلسه به اغتشاشات اخیر در سطح کشور اشاره کرد گفت: این اعتراض نیست چرا که بدون اینکه حرف بزنند، بیانیه ای صادر کنند و یا سخن خود را را بگویند در ابتدای کار ناسزا گفتند، آتش راه انداختند و به اموال عمومی نیز خسارت وارد کردند، پس شکستن اموال عمومی اعتراض نیست بلکه فتنه و اغتشاش است.

وی دستاوردهای کنونی انقلاب اسلامی را نسبت به دهه اخیر بی نظیر و شایان توجه برشمرد و افزود: ما اکنون در شرایطی قرار داریم که بهترین و نمونه ترین دستاوردهای خود را در عرصه‌هایی به دست آورده ایم که در چند دهه اخیر به دست نیامده بود که این دستاوردها در نگاه دلسوزان انقلاب، عامل اصلی حرکت به سمت قله انقلاب و پیشرفت کشور بوده و در نگاه معاندان، ابزاری برای حفظ نظام به دور از توجه به منافع مردم است که با این حربه در صدد بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید