Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

صدور اسناد اراضی کشاورزی با جدیت پیگیری شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : مشکلات و چالش های موجود به منظور تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی استان شناسایی و برنامه ریزی دقیق تری برای تسریع در عملیات اجرایی کار انجام‌ گیرد.

صدور اسناد اراضی کشاورزی با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، اکبر کرامتی در سیزدهمین جلسه قرار گاه صدور اسناد و حفظ کاربری اراضی کشاورزی که به صورت وبینار به ریاست وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نیاز است با باز مهندسی مجدد و برگزاری کارگاه های آموزشی مستمر جهت توانمند سازی نیروهای انسانی و همچنین استفاده بهینه از منابع،  فرآیند صدور اسناد کشاورزی را تسریع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رفع تداخلات اراضی اشاره کرد وگفت: کمیسیون رفع تداخلات همانند گذشته به صورت هفتگی و به طور مستمر برگزار و پیگیری شود، چرا که این کمیسیون رکن اصلی و تسهیل کننده روند اجرای طرح صدور اسناد اراضی کشاورزی است.

کرامتی با بیان اینکه هدف اصلی رفع تداخلات اراضی کشاورزی، رفع مشکلات کشاورزان و سند دار شدن اراضی کشاورزی است، افزود: با عملیاتی شدن این طرح، اختلاف بین کشاورزان و دولت مرتفع و با اجرای عدالت و افزایش تولید به ارتقای معیشت کشاورزان نیز کمک می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید