Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل امور تعاونی‌ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایری کشور:

زنجیره گوشت قرمز تولیدی عشایر آذربایجان غربی تکمیل می‌شود

مدیرکل امور تعاونی‌ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایری کشور گفت: زنجیره گوشت قرمز تولیدی عشایر آذربایجان غربی تکمیل می‌شود که در این صورت، زمینه ارتقای اشتغال در این بخش هم فراهم خواهد شد.

زنجیره گوشت قرمز تولیدی عشایر آذربایجان غربی تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، رضا بیات در آیین آغاز به کار نمایشگاه دائمی تولیدات و دستاوردهای عشایر آذربایجان غربی در روستای آغ‌باش صفائیه خوی با اعلام این خبر افزود: تکمیل این زنجیره در کشور به ویژه این استان، از برنامه های اولویت دار سازمان امور عشایری کشور است.

وی اضافه کرد: ۱۱ میلیارد ریال برای تکمیل این زنجیره به آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

مدیرکل امور تعاونی ها و نظام بهره برداری سازمان امور عشایری کشور ادامه داد: همچنین در راستای توسعه اشتغال جامعه عشایری و ارزش افزوده بیشتر، کارگاه‌های قالی بافی صندوق زنان خرد روستایی با پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های مجهز در کشور به ویژه آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: در نمایشگاه دائمی تولیدات و دستاوردهای عشایر، چهارغرفه برای نمایش توانمندی‌های بانوان و تولیدات عشایر منطقه دایر است .

علی ناجی گفت: انواع صنایع دستی، محصولات دامی و دستاوردهای صندوق های خرد زنان روستایی از مهمترین بخش‌های این نمایشگاه دائمی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید