Iranian Agriculture News Agency

رییس گروه تحول اداری و نوسازی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:

برگزاری کارگاه آموزشی هنرشاد زیستن و حال خوب در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

رییس گروه تحول اداری و نوسازی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : به منظور افزایش بهره وری ،کارایی و مدیریت دانش در محیط کار و خانواده و نیز هدایت کارکنان به سمت شادی ، نشاط ،خلاقیت، مثبت نگری و نهایتاً موفقیت در کار و زندگی اولین کارگاه هنرشاد زیستن و حال خوب در سالن مرکز همایش شهید باکری جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی هنرشاد زیستن و حال خوب در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، علی زبردست در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی افزود: کاهش انگیزه و عدم حال خوب در محیط کار و خانواده باعث کاهش بازدهی و عدم بهره وری در محیط کار و ماموریتهای حرفه‌ای کارکنان می شود. 

زبردست اضافه کرد : این کارگاه آموزشی با استقبال بسیار خوب همکاران که بر اساس نیازسنجی قبلی انجام گرفته بود مواجه شد که ۳۰۰ نفر از کارکنان ستادی و مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه در این دوره آموزشی دو روزه شرکت می کنند که این دوره با حضور دو نفر از روانشناسان برجسته کشوری و استانی فعال در زمینه مشاوره خانواده برگزار می شود که در نظر داریم این دوره را برای کلیه کارکنان سازمان نیز برگزار کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: از برنامه‌های آتی گروه نوسازی و تحول اداری در سازمان ، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی جهت بازآموزی و افزایش توان علمی و توانمندی همکاران در طول سال است. 

زبردست اظهار کرد: امسال از برگزاری دوره‌های کلیشه‌ای و تکراری پرهیز خواهد شد و برگزاری دوره ه در جهت دانش افزایی کارکنان ، مطابق با مسائل و سیاستهای سازمانی ، کاهش چالش ها ومشکلات سازمانی و ارتقای پایه علمی، حرفه ای و تخصصی در انجام کار و ماموریت های کارکنان خواهد بود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید