Iranian Agriculture News Agency

جلسه اخلاق ویژه مدیران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه اخلاق ویژه مدیران جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه سازمان در سال جاری، با حضور حجت الاسلام رضا میرزاجانی سرپرست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد.

جلسه اخلاق ویژه مدیران جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام رضا میرزاجانی در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع)، افزود: کارگزان ، مدیران و کسانی که مسؤولیتی به دست دارند باید به شیوه و منش زندگی علی(ع) نگاه کنند که ساده زیستی را برای خود اصل و اساس قرار داده بود.

حجت الاسلام میرزاجانی اظهارکرد: مدیریت مردمى, ساده زیستى و حتى خود را در رتبه پایین تـرین مردم, از نظر زندگى مالى قرار دادن انسان را در دنیا و آخرت, جاودانه مى کند و روشى حسنه بر جاى مى گذارد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران در مسئولیت خود باید غرور و تکبر را کنار بگذارند چرا که این موضوع موجب ایجاد فاصله ارتباطی بین مدیران و کارمندان آن سازمان می‌شود.

سرپرست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: رعایت اخلاق حرفه ای توسط مدیران به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در سازمان ها محسوب می شود. 

حجت الاسلام میرزاجانی اضافه کرد: امام علی علیه السلام در تبیین اخلاق مدیریت و شیوه های برخورد مدیران با مردم، عالی ترین رهنمود را دارند تا مدیران بتوانند رابطه صادقانه ای با مردم داشته باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید