Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

فرهنگ غنی غدیر و آموزه های علوی ترویج و تبلیغ شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت : باید در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی غدیر و توسعه آموزه های علوی و تشریح فضایل امیرالمومنین علی (ع) تلاش کنیم.

فرهنگ غنی غدیر و آموزه های علوی ترویج و تبلیغ شود

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، حجت الاسلام عسگر دیرباز در مراسم گرمیداشت عید سعید غدیرخم در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی و عرض خدا قوت به کارکنان و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار کرد : غدیر محدود به عالم تشیع و شیعیان نیست به کل جهان اسلام تعلق دارد و امام علی (ع) شخصیتی است که به اوج قله کمال هستی رسیده است و برترین صفات الهی و انسانی را دارا است.

حجت الاسلام دیرباز افزود: خانواده ها در نهادینه کردن محبت اهل بیت و اهمیت عید غدیر نقش بسزایی دارند ،چرا که خانواده می‌تواند عشق به علی (ع) و عشق به غدیر را در وجود بچه‌ها ریشه دار کند .

وی اضافه کرد: سفارش شده است که اگر قرار است هدیه ای به کسی تقدیم کنید یا کارخیری انجام دهید، در این روز آن را عملی کنید .هر نوع کاری که برای ترویج غدیر می‌توانیم و از دستمان برمی آید باید انجام دهیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت : غدیر خم آینده اسلام را تضمین می‌کند در حالی که کفار انتظار داشتند که بعد از وفات حضرت ختمی مرتب (ص) اسلام نابود شود، پیامبر خدا (ص) برای دوام دین خدا علی (ع) را به عنوان جانشین خویش برگزید و با ولایت امیرالمؤمنین تمام نعمات الهی بر مسلمین تکمیل و تمام شد و این ولایت در اصل بالاترین نعمتی بود که خداوند نصیب مسلمین کرده است.

وی با بیان اینکه هر جامعه ای نیازمند هدایتگر و رهبر است ، خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی هرچه دارد، از برکت پیوند امامت و امت اسلامی است؛ تمام عزت ما در سایه پیوند استوار امت با امام و رهبری به دست آمده است.

مولودی و شعر خوانی در مدح اهل بیت و تجلیل از 15 نفر از بانوان نمونه محجبه و چادری شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان از دیگر برنامه های جانبی این مراسم معنوی بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید