Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی اشنویه:

۳ طرح کشاورزی در اشنویه به بهره برداری رسید

همزمان با هفته جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مرزی اشنویه، بهره برداری از سه طرح کشاورزی با صرف اعتبار۹ میلیارد ریال آغاز شد.

۳ طرح کشاورزی در اشنویه به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، مدیر جهاد کشاورزی اشنویه در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: این سه طرح کشاورزی در حوزه آبیاری تحت فشار و احداث کانال های بتنی انتقال آب با هدف جلوگیری از مصرف بی رویه و اصلاح مصرف در حوزه کشاورزی احداث شده است.

مراد رسول انصاری ادامه داد: آبیاری تحت فشار قطره ای روستای نلیوان به مساحت ۳.۵۴ هکتار از محل هزینه شخصی و دولتی، بهسازی کانال آبرسانی روستای آغبلاغ به طول ۳۴۸ متر و کانال بتنی روستای حسن نوران به طول ۰.۴۲ متر از جمله این طرح ها بودند که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: به همین مناسبت انجمن سردخانه داران اشنویه نیز فعالیت خود را رسما در این شهرستان آغاز کرد.

انصاری بیان کرد: گشت مشترک قرارگاه امنیت غذایی با سایر ادارات، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، همایش هفته جهادکشاورزی و تجلیل از نمونه های برتر این عرصه، برگزاری کلاس های آموزشی و برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه های این مدیریت در هفته جهاد کشاورزی است.

۲۷ خرداد ۱۳۵۸ سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام (ره) است و به همین مناسبت همه ساله از ۲۱ تا ۲۷ خرداد هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده که شعار امسال این هفته کشاورزی دانش بنیان، تولید ملی، امنیت غذایی تعیین شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید