Iranian Agriculture News Agency

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی

حمایت از بخش کشاورزی صیانت از امنیت غذایی کشور است

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از بخش کشاورزی صیانت از امنیت غذایی کشور است چرا که بحث های آینده جهان بر محور  توسعه پایدار کشاورزی خواهد بود.

حمایت از بخش کشاورزی صیانت از امنیت غذایی کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدجواد عسگری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان پیرانشهر با بیان این مطلب، افزود: 35 درصد از اشتغال در بخش کشاورزی است و در صورت عدم حمایت از این بخش آسیب جدی خواهیم داد. 

وی بیان کرد: در راستای رونق کشاورزی توجه به موضوع آب و خاک و توسعه شیوه های نوین آبیاری وتخصیص اعتبارات ویژه به این بخش یک ضرورت است. 

عسگری ادامه داد: وزارت نیرو و جهادکشاورزی هردو نقش مهمی در مدیریت بهینه آب و کشاورزی دارند و این دو مولفه توسعه کشاورزی باید سالم و فعال باشند تا روند رو به رشد تولیدات کشاورزی رخ دهد. 

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند بر قانونمندی در مباحث کشاورزی معتقدیم ولی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی باید مرتفع شود و فضای حل این مسایل با همکاری ارگانهای نظارتی در مسیر تولید باید مدیریت شود. 

وی با بیان اینکه جراحی اقتصادی و مردمی سازی یارانه ها نیاز اساسی درکشور بود ، بیان کرد: باید همه با هم کمک کنیم تا اجرای این طرح را که به برقراری عدالت در توزیع یارانه‌ها در بین قشر محروم منجر می‌شود، به نحو بهینه در کشور تببین، اجرا و عملیاتی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید