Iranian Agriculture News Agency

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی:

تامین حدود 783 تن کود شیمیایی بهاره برای شهرستان های شوط و ماکو و تکاب

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری بیش 783 تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته، پتاسه در برای مصارف کشاورزان شهرستانهای ماکو و شوط و تکاب در اراضی باغی و زراعی توزیع شد.

تامین حدود 783 تن کود شیمیایی بهاره برای شهرستان های شوط و ماکو و تکاب

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی، علیرضا قربانی افزود: مقدار 322 تن انواع کود شیمیایی شامل 307 تن کود شیمیایی ازته، 2.5 تن فسفاته و 12.5 تن کود شیمیایی پتاسه از مبادی و انبار سازمانی شرکت به مقصد شهرستان شوط و ماکو، در اردیبهشت  ماه سالجاری حمل و در انبار کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شهرستان تخلیه شده است.

قربانی تصریح کرد: کود شیمیایی تامین شده برای شهرستان شوط و ماکو، بر اساس سامانه پهنه بندی و حواله های الکترونیکی  در اختیار کشاورزان منطقه قرار می گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی همچنین از توزیع 461 تن کود شیمیایی در شهرستان تکاب در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

قربانی اضافه کرد: کود ارسالی از بابت سهمیه بهاره است که با هماهنگی معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی به این شهرستان ها ارسال شده و توسط کارگزاران توزیع کودهای شیمیایی با هماهنگی مدیریتهای کشاورزی منطقه توزیع می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید